Журнал туралы

«Педагогикалық өлшемдер» журналы рецензияланатын ғылыми-практикалық журнал болып табылады. Құрылтайшысы – Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің «Ұлттық тестілеу орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны.

«Педагогикалық өлшемдер» ғылыми-практикалық журналының мақсаты- білім беру нәтижелерінбағалаужәнебілімсапасынбасқарусаласындағыозықбілімдідамытужәнетаратуүшінжетекшіплатформаболу.

Журнал бағытталады:

- идеялармен, зерттеу нәтижелерімен және инновациялық тәсілдермен алмасу алаңын ұсына отырып, педагогикалық өлшемдер теориясы мен практикасындағы прогреске ықпал етуге;

- Қазақстан мен шет елдердің ғалымдарын, практиктері мен зерттеушілерін біріктіре отырып, халықаралық ғылыми қоғамдастықты қалыптастыру және нығайту; тиімді әдістемелер мен технологияларды енгізуге ықпал ете отырып, білім беру нәтижелерін бағалау және білім сапасын басқару саласындағы озық тәжірибені таратуға;

- білім мен тәжірибе алмасу кеңістігін құра отырып, білім беру процесінің әртүрлі қатысушылары арасындағы диалог пен ынтымақтастықты ынталандыруға;

- психометриялықталдаудыңзаманауиәдістеріне, жасандыинтеллекттіңжәнебілім беруді бағалаудағыбасқа да озықтехнологиялардыңрөлінеерекшеназар аудара отырып, білім беру процесінеинновациялардыенгізугеықпал етуге.

Редакциялықалқағажәнеоныңхалықаралықредакциялықкеңесінежетекшіқазақстандықжәнешетелдікғалымдаркіреді.

Журнал электронды түрде шығарылады, сайттағы жарияланымдардың толық мәтінді нұсқалары барлық ниет білдірушілерге шектеусіз танысуға қол жетімді.

 

Журналдың тақырыптық бағыты

Журналда келесі бағыттар бойынша мақалалар, шолулар және практикалық ұсыныстар жарияланады:

- білім беру нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері және білім беру сапасын басқару;

- жасанды интеллект және білім беруді бағалаудағы инновациялар.