ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУДІ ТАЛДАУ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫ ИНДЕКСІН ЗЕРТТЕУДІҢ КӨРСЕТКІШІ РЕТІНДЕ
Кілт сөздер:
Балалардың әл-ауқатының индексі, білім сапасы, Ұлттық бірыңғай тестілеу, Білім сапасын бағалаудың Ұлттық жүйесі, білім берудегі сыртқы бағалауАңдатпа
Мақалада Қазақстандағы балалардың әл-ауқаты индексін зерттеу аясында Ұлттық бірыңғай тестілеудің (ҰБТ) нәтижелері талданады. Балалардың әл-ауқатын жақсартуда білім беру басты рөл атқарады, ал білім сапасы бұл тұрғыда маңызды көрсеткіш. Білім беру жүйесінің сапасын көрсететін негізгі факторлардың бірі – 2023 жылы 85,24% құраған ҰБТ-ның шекті деңгейінен өткен оқушылардың үлгерімі. Мақалада Ұлттық тестілеу орталығы мен Ғылым және жоғары білім министрлігінің қол жеткізген жетістіктеріне тоқталып, оқу орталықтарының қызметін реттеу, оқыту әдістемесін жетілдіру мәселелері көтерілген. Маңызды ұсыныстарға мұғалімдердің біліктілігін арттыру, мұғалімдерді мектептерге тарту үшін ынталандыру, оқушыларды бағалаудың тиімділігін арттыру үшін ҰБТ нәтижелеріне тақырыптық талдау енгізу жатады. Бұл зерттеу Қазақстандағы оқушылардың білімге деген тең мүмкіндіктерін қамтамасыз ету үшін ҰБТ-ға дайындық жүйесін жүйелі талдау және жетілдіру қажеттілігін атап өтеді.