ТЕСТІЛЕНУШІЛЕРДІҢ ҚАБІЛЕТТЕРІН БАҒАЛАУ: СЕРТИФИКАТТАРДЫҢ ҰЛТТЫҚ БАҒАЛАУЛАРЫНАН ҚОРЫТЫНДЫЛАР
Кілт сөздер:
Раш моделі, тестілеудің классикалық теориясы, тестілеудің заманауи теориялары, қабілеттері, қиындықтарыАңдатпа
Бұл мақалада ұлттық сертификаттау процестерінде Раш моделін қолдануға ерекше назар аудара отырып, тестілеуге қатысушылардың қабілеттерін бағалаудың инновациялық әдістемелері қарастырылады. Біздің ұйым қатысушылардың әртүрлі құзыреттерін дәл көрсететін әділ және сенімді бағалау процедураларын қамтамасыз етуге тырысады. Зерттеу 9-сынып оқушыларына арналған биология бойынша апробациялық тестілеудің практикалық мысалдарын ұсынады, бұл модельдің негізгі бағалау есептерін шешудегі тиімділігін көрсетеді, соның ішінде тапсырмалардың біржақтылығы, нәтижелерді түсіндіру және өлшеу дәлдігі. Сонымен қатар, қазіргі заманғы тест теориялары Раш моделіне негізделген талдауларды қалай толықтырады, тесттің дамуын жақсартуға, оларды калибрлеуге және әділеттілікке ықпал етеді. Нәтижелер әртүрлі білім беру контексттерінде бағалаудың әділдігін сақтау үшін тест тапсырмаларын үнемі жетілдірудің және сенімді статистикалық тексерулер жүргізудің маңыздылығын көрсетеді. Талдау шеңберінде дистракторларды талдау, «тапсырма - жалпы балл» корреляциясы, тапсырмалардың қиындық деңгейі және әртүрлі сұрақтар жиынтығына жауап берген тестілеуге қатысушылар арасында нәтижелерді елеулі салыстыруды жүргізуге мүмкіндік беретін алты жалпы тапсырмамен өзара байланысты төрт тест нысаны үшін Кронбах α коэффициенті сияқты тесттердің классикалық теориясының көрсеткіштері қаралады. Сонымен қатар, Раш моделінің қосымшалары көрсетілген, соның ішінде берілген модельге сәйкестікті бағалау, Райт картасын құру және Ұлттық бағалау жүйелерінде негізделген шешімдер қабылдауға ықпал ететін тест сипаттамаларының қисықтарын талдау.